Missä järjestyksessä kannattais tehdä.
Tätä pohdin koko junamatkan kouluun mennessä. Päädyin siihen että ensin eilisiä tehtäviä. 9:00 ryhmätyö (sovittu aika). 9:30 evaluoitavana. Sen jälkeen taas eilisiä tehtäviä.Paljonko sitä ihmisestä saa irti.
Rush00 meni mallikkaasti. Tehtiin hyvin yhteistyötä. Kaikilla kolmella oma rooli ja yhdessä tehtiin. Samassa kasassa tehtiin tehtävä valmiiksi. Perjantain tehtävätkin sujui ihan ok. Sunnuntai-iltana tulee tuomio. Tärkeintä on (siis mielestäni) koko ajan oppiminen. Sitä on tapahtunut valtavasti. Ymmärrän hyvin start-up yrityksiä joissa on pieni ryhmä tekemässä töitä saman tavoitteen eteen. Kyllä meistä innokkaista saa paljon irti. 6:00--22:00 seitsemän päivää viikossa kun on innostava ympäristö ja selkeät tavoitteet. Se että miten pitkään tämmötä voi oikeesti tehdä en nyt lähde pohtimaan.Eka tauko 14:00
Tauko mulla on about sen tunnin kun hurauttaa e-skootterilla (tai mikä sen hengenvaarallisen rakkineen nimi onkaan) johonkin Kallion monista kahviloista tai ruokaravintoloista.Kriittiset ajat
Motivaatio, kiireessä tekeminen, pitkät päivät ja ylivoimainen määrä tehtäviä koettelee. Pitää (sitä mieltä olen) olla fokus oppimisessa eikä siinä että kopu pastettaa muilta. Kokeet (Exam) kerran viikossa feilaa varmasti jos oppimista ei viikon aikana ole tapahtunut.Myöhäinen lounas
Klo 19 maissa eka ruokailu. Mulla oli plääni syödä silleen tasaisesti koko päivä. Minne lie se plääni kadonnut. Tarttis teherä jotain tälle asialle.Pitkät päivät
Tänään menee taas sinne johonki kymmeneen saakka. Ei voi tiätää viälä.Pari tehtävää tarttis teherä viälä. Viikonlopputehtävä on vielä aloittamatta. Aiheesta on kyllä jo keskusteltu. Lopuksi lähdin klo 23:30. Elikkä varttia vaille yksi yöllä kotona.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti